9 december 2019
Jeanette Nonkens

Ervaringen mevrouw Nonkens

5 juni 2018

Ervaringen Jan Ballast

Mijn naam is Jan Ballast, ik ben 73 jaar en 12 jaar geleden ben ik met pensioen gegaan. Op een bezoek bij dokter Kooy vroeg hij […]
3 april 2018
Oebele Oldenburger

Ervaringen Oebele Oldenburger

Klachten

Medewerkers van BDRC doen er alles aan om u de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over bijvoorbeeld de bejegening of behandeling binnen onze organisatie. Door ons dat te laten weten, kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Ook biedt u ons daarmee de mogelijkheid om onze zorgverlening en service te verbeteren. Bespreek uw onvrede U kunt uw onvrede het beste direct met de betrokken zorgverlener/medewerker bespreken. Zij zijn zeker bereid het gesprek met u aan te gaan. Zo'n gesprek biedt u de kans om uw onvrede te uiten en de zorgverlener/medewerker kan een toelichting geven. Dit is vaak de kortste weg naar de oplossing van een klacht. Niet opgelost? Komt u er samen met de betrokken zorgverlener/medewerker niet uit? Of vindt u het moeilijk om het gesprek met betrokkenen aan te gaan? Heeft u vragen voor de klachtenfunctionaris? U kunt telefonisch, schriftelijk of per e-mail contact opnemen met BDRC t.a.v. klachtenfunctionaris Dr. G.H. Amshoffweg 1 7909 AA Hoogeveen 088 - 1296859 info@bdrc.nl T 088 - 12906859