Klachtenregeling

Medewerkers van BDRC doen er alles aan om u de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over bijvoorbeeld de bejegening of behandeling binnen onze organisatie. Door ons dat te laten weten, kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Ook biedt u ons daarmee de mogelijkheid om onze zorgverlening en service te verbeteren.

Bespreek uw onvrede

U kunt uw onvrede het beste direct met de betrokken zorgverlener/medewerker bespreken. Zij zijn zeker bereid het gesprek met u aan te gaan. Zo'n gesprek biedt u de kans om uw onvrede te uiten en de zorgverlener/medewerker kan een toelichting geven. Dit is vaak de kortste weg naar de oplossing van een klacht.

Niet opgelost?

Komt u er samen met de betrokken zorgverlener/medewerker niet uit? Of vindt u het moeilijk om het gesprek met betrokkenen aan te gaan? Heeft u vragen voor de klachtenfunctionaris? U kunt telefonisch, schriftelijk of per e-mail contact opnemen met

BDRC

t.a.v. klachtenfunctionaris
Dr. G.H. Amshoffweg 1
7909 AA Hoogeveen

088 - 1296859
info@bdrc.nl
T 088 - 12906859